Pages

Wednesday, March 5, 2014

Scrisori de la Dumnezeu şi Cristosul Lui: Sunt Determinate Pustiiri

3/19/06 De la Dumnezeu Tatăl – O Scrisoare dată lui Timothy, pentru toţi cei ce au urechi să audă
Aşa zice Domnul Dumnezeul lui Israel: Vai împărăţiilor acestei lumi! Vai religiilor false ale acestei lumi!... Ateistul o va avea cu mult mai bine decât voi, când mânia Dumnezeului cel mare şi îngrozitor a venit! 

Vai împăratului nordului!
Vai împăraţilor de la răsăritul soarelui!
Vai împăratului Persiei şi poporului violenţei!...

Vai fiecărei naţiuni şi popor, care zic, 
“Veniţi, să punem sfârşit Israelului ca naţiune, să-i distrugem complet,
Ca numele lui Israel să nu mai fie adus aminte!”...

IATĂ, EU SUNT ÎMPOTRIVA VOASTRĂ! Spune Domnul Dumnezeu.

Aşa zice Domnul, împăratului nordului: Vino şi urcă trupele tale, şi ia-ţi zborul! Apelează la înţelegearea ta cu cei de-ai soarelui răsare! Onorează-ţi legământul cu poporul violenţei! Aruncă-ţi dispozitivele şi lansează-ţi toate armele de război! Vino împotriva poporului Meu ales şi pământului promis strămoşilor lor, pentru totdeauna!... VINO! Zice Domnul. Împliniţi-vă dorinţele rele ale inimilor voastre nelegiuite! Pentru că tu (voi) vei cădea, tu nu vei fi găsit! Zice Domnul Oştirilor. 
Voi veţi fi o vale de oase moarte şi uscate, îngropate în ţara pe care voi aţi venit să o distrugeţi, pentru că ea vă va mistui!... Hrană păsărilor, loc de trai al viermelui. Deacea vino, Eu zic! Veniţi şi lăsaţi-vă prada şi carnea voastră putrezindu-se! Pentru că voi cu siguranţă vă ve-ţi împiedica, voi veţi cădea, şi voi nu veţi fi găsiţi!... Şi prin căderea voastră numele Domnului va fi proslăvit, în orice ţară, chiar până la capetele pământului! Pentru că asta este doar o trezire, şi mulţi o vor vedea, puterea măreaţă şi minunată a Domnului! 
Iată, pământul va fi zguduit, norii vor izbucni! Eu voi porunci plăgilor să vină peste voi! Ele se vor alipi de voi şi vă vor bea sângele! Şi voi veţi înnebuni. Pentru că voi vă veţi împiedica, voi veţi cădea, şi voi nu veţi fi găsiţi! (În afară de a şasea parte, a căror inimi Eu le cunosc; ei se vor întoarce acasă şi vor fi cruţaţi). Pentru că în râvna voastră de a prăda, pradă voi veţi deveni, şi ve-ţi susţine poporul Meu şapte zile.

Iute voi distruge Eu această mulţime mare
Care ies să se lupte împotriva Mea,
Care caută să-Mi distrugă poporul Meu, Israel!...

Pentru că ei vor fi duşi la pământ de foc, 
De grindină, şi de întuneric dens!... 

PENTRU CĂ PUTERNIC ESTE DOMNUL CARE APĂRĂ ISRAELUL! 

Iată, înfăţişarea Mea s-a schimbat! Faţa Mea este fixată dur împotriva voastră, O duşmani ai Israelului Mâna Mea este întinsă şi gata pentru luptă! Aşa deci cea ce-i scris va fi împlinit, şi cea ce-i determinat să fie va fi făcut. Şi voi ve-ţi fi lăsaţi complet pustiiţi...Apoi toţi vor şti, EU SUNT DOMNUL! 
Totuşi înţelegeţi asta, O casă a lui Israel: Eu nu fac asta de dragul vostru, însă de dragul numelui Meu sfânt, pentru că numele Meu este pângărit printr-e naţiuni. Şi voi, O Israel, nu aţi ascultat de Cuvântul Meu, nici nu aţi mers în Calea pe care Eu am arătat-o vouă; pentru că voi încă-L respingeţi pe Cel ce L-am trimis Eu vouă, Sfântul care a fost proslăvit pe copac... Aşa că sângele Lui rămâne asupra voastră, pentru că voi sunteţi copiii taţilor voştri, urmaşii celor ce L-au omorât pe Autorul Vieţii..  

Aşa Eu am spus, 
Şi asta se va întîmpla numaidecât...

Zice Domnul Puterii şi Slavei.
_______
                                                                               Link

No comments:

Post a Comment